torsdag 23. juli 2009

Brillefint!

Jeg har kjøpt meg nye briller! Og de er brillefine ;) De gamle hadde plastglass og var så oppskrapte at jeg knapt så tydelig i dem, denne gang er jeg tilbake på glass med virkelig glass i.

Skal ikke stjele bilder, så jeg lenker til herligheten i stedet :) Røde briller!

Fine ikke sant?

Hele brille handelen gikk unna på en halv time - jeg gikk på butikken og fant en innfatning jeg likte, så den skal jeg ha med samme glass som i de gamle (selvsagt protester på at jeg ikke ville ha ny synsundersøkelse). Den effektiviteten ble da veid opp av at den første brillen de produserte ikke holdt mål i kvalitetskontrollen og jeg derfor endte opp med å vente en måned på den nye brillen i stedet for 14 dager som var meningen. Men skitt au - brillene ble fine!

Ingen kommentarer: