søndag 17. februar 2008

Bonytt - før og etter...

Vel - vi får vel ta før nå siden ny sofa ikke ankommer før om en og en halv uke!

Jeg følger jo med på en del interiørblogger og syns det er veldig fint med shabby chic... hos andre! Her hos oss er det mer minimalistisk\nordiskt "blondt", med mye rene linjer og treverk.

Sofaen som står her i dag var kjøpt usett fra IKEA katalogen - kom hjem til oss med Linjegods, heldigvis likte vi den!

 

Rotet er stuet unna for anledningen... den nye sofaen er mørkere i farge og strammere i linjene - jeg gleder meg!

Vi har bestilt nye stoler også - i samme serie som sofaen. Da tenker jeg denne skal få ta turen opp på gammelkontoret og være godstol der oppe. Den andre som står foran TV'n er såpass sliten at den skal få flytte til Hegstadmoen :)

Huset vi bor i er bygd i 1988 - og er et typehus fra Block Wathne. Så det kler ikke gammeldags stil så veldig godt - det er nok mer et moderne hus.

Bildene er litt traurige - strever fortsatt med å ta gode bilder inne med kameraet mitt. Heldigvis viste det seg at det ikke var kaputt, det var de oppladbare batteriene som ikke ville lenger - mye billigere enn nytt kamera!

Ingen kommentarer: