søndag 28. september 2008

Stille søndag

Joda, jeg er fortsatt i live selv om det har blitt blogget lite i det siste. Nå sitter jeg og venter på at hårfargen min skal virke - prøver en hjemmefarging denne gangen siden jeg synes det blir kostbart å betale 1500 kr hver 6 uke for å kamuflere de grå :) Frisøren fortjener nok hver en krone - men jammen blir det dyrt hvis man skal holde seg noenlunde fresh i fargen. Gubben sier at jeg bare kan la det bli grått, men da må jeg enten klippe meg a'la forsvaret eller gå med et stygt tofarget hår i et års tid. Tror ikke det nei!

Det hagler inn med pakkenellikker for tiden - jeg har latt Visaen svi seg i diverse nettbutikker og vips så havner det masse lekkert hobbystuff hos meg. Julepapirer, diverse pynt og greier, og en praktisk oppbevaringsmappe til alle arkene jeg har pådratt meg til kortlaging. Litt klær og litt bøker har det dukket opp, noen stempler og litt julegreier. Nå venter jeg bare på løkene mine fra Bakker (det er en historie for hagebloggen).

Ellers har jeg fått ny disk i laptopen min takket være min kjære i dag - så nå har jeg plass til plenty mere bilder! Så langt er den hakket stillere enn den gamle også og ikke riktig så varm (det henger vel sammen...)

Men nå er det vel på tide å skylle ut litt hårfarge snart - her et kort jeg ikke har vist frem før på bloggen (burde kanskje opprette egen kortblogg?)

kort 2008 006

Litt sjopping hos Panduro i går for å komplettere med noe høstgreier ble det også - tror nok jeg er forsynt til kortlaging frem til neste år nå...

Ingen kommentarer: