onsdag 19. november 2008

Jeg hiver meg på en trend...

Jepp - i mangel på fantasi til noe å blogge om så hiver jeg meg over memer i dag. Denne fant jeg på "Hagen på hytta" som har funnet den på Glamourbibliotekaren og den har gått som en farsott over bloggene jeg leser for tiden :) Det er en selvangivelse over hvor glamorøs man er... nå er jeg jo veldig lite glamorøs av meg, men morro kan det være lell!

*Dagens leppestift/lipgloss: blå Lypsyl og dette er faktisk av merket Lypsyl, selv om lypsyl er et begrep jeg bruker om all leppepomade (akkurat som blanco er korrekturlakk!)


*Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): "5th avenue After dark" fra Elisabeth Arden. I grunnen er alle parfymene jeg liker fra Elisabeth Arden, foruten Paloma Picasso sin som jeg ikke finner i Norge lenger *sukk*

*Dagens sko: ai ai... det var kommet snø i dag så jeg dro frem de velbrukte vinterskoene jeg kjøpte i fjor, fra Klaveness, gode og praktiske, men absolutt ikke glamorøse.

*Dagens smykker: jeg bruker lite gull og sølv, men liker stasj - i dag er det kort sort nylonkjede med store perler av lavastein og koraller med matchende øredobber. Kjøpt på Santorini i sommer.

*Dagens bok (altså den du leser nå): Jeg har ingen påbegynt bok akkurat nå, leser juleblader for tiden :) Stieg Larsson og Carlos Ruiz Zafòn ligger i køen (tusen takk for bøkene, søster!).

*Siste avis du leste: gårsdagens Aftenposten til dagens frokost (jeg henger litt etter)

*Siste cd du hørte på: spilte en julecd her på mandag, men hvis mp3 teller så hørte jeg Loose på ipoden i går.

*Siste film du så: "Love actually" på DVD - jeg kjøpte topakning med romantiske julekomedier på CDON her for noen uker siden og har sett begge (den andre i pakken var The Holiday).

*Siste reise du var på (innenlands/utenlands): Bergen på jobb i forrige uke, siste utenlands var Santorini i sommer

*Siste nettsted du var innom før denne bloggen: webmailen min eller intranett?

*Siste te/kaffe du drakk: gubben trakter fersk kaffe som jeg får med på jobb i sånt termokrus, enda ikke helt tom den koppen (snill gubbe!)

*Siste setning du sa: Oi... husker jeg det? Må ha vært en kommentar til passordproblemene en av kollegaene her har for øyeblikket, som han var innom og klagde sin nød over? Håper det var passe medfølende ;)

*List opp tre ting fra veska di: Iphone, kortholder, pengebok (++++rooot!)

Ingen kommentarer: