mandag 20. desember 2010

Det beste nyttårsforsettet jeg har hørt om!

Lins Blogg: Litt latter i julestria: "Jeg har dette året hatt som 1 av 3 nyttårsforsett å ler mer enn i fjor (2009). Mye av jobben der har Lars Are på jobben utført. Han har brag..."

Lin har hatt som nyttårsforsett i 2009 å le mer, det tror jeg jammen er det beste forsettet jeg noensinne har hørt om :)

Jeg pleier aldri å ha nyttårsforsetter for det er vanligvis deprimerende - man skal slutte med ditt, slanke seg datt. Og så går det to uker og vips er motivasjonen vekk. Og nyttårsforsettet bli kun nok en ting man ikke klarte å gjennomføre.

Men å le mer er jo ren pur glede tvers igjennom! Så i 2011 skal jeg le mer, jeg skal danse mer og jeg skal gjøre mer av de hyggelige tingene som jeg liker! Er ikke det oppskriften på et bra år?

Ingen kommentarer: