lørdag 4. desember 2010

Mer parfyme!

Etter en veldig hyggelig førjulstur til Oslos, der jeg både var innom Parfumerie og Heaven Scent har jeg en haug med parfymeprøver å kose meg gjennom Smilefjes

Må si at begge steder var det utrolig hyggelig mottakese i butikken og neste gang jeg er i Oslo så blir jeg nok å droppe alle kjøpesenter og bare legge ruta innom sånne spesialforretninger Smilefjes

Akkurat nå sitter jeg med Annick Goutal på håndleddet, Musk Nomade.

Kjenner musken og edeltre, og en sånn pudderaktig krydret kvalitet som var veldig god – dette er nok en duft for vinterkvelder, minner om eksotiske dufter som røkelse og krydret gløgg. Eller er det bare jeg som er kommet i julestemningen?

Flere duftinntrykk senere! Det ble da med hjem en ny duft også i tillegg til prøvene, men det får vi ta etterhvert Smilefjes

Ingen kommentarer: