Vi har bodd i huset vårt siden sommeren 1998. Det året jobbet vi livet av oss fra å forandre et par hundre kvadratmeter med gule, grønne, røde og blå vegger til en oase av fransk grått. Veggene var også delt på midten med en 30 cm bred tapetbord klistret på glassfiberstrie. Denne lekre borden viste drueklaser, epler og pærer og ikke nok med at vederstyggeligheten var klistret midt på veggen.... langs taket hang klasene med druer og prydet veggene med sin gresselighet.
Vel... vi ble kvitt det og veggene var igjen blanke lerret til å henge opp vakker "kunst" på. Og der ble det stillstand i saken.. for hva henger man egentlig opp? Enkelte rom har vi klart å få opp noe i - ved å gi hverandre diverse trykk i gave.
Men så har vi entreen... rommet som skal ønske velkommen inn - det er nå snart 10 år siden vi flyttet inn i huset og fremdeles har vi ikke klart å bli enig om hva som skal henge på veggene der. Det vil si... vi har vært gjennom en del runder der vi har kommet frem til hva vi skal ha... men med manglende gjennomføringskraft så har våre ideer vært håpløst umoderne før vi har fått dem gjennomført...
Vel... jeg nærmer meg en beslutning igjen... jeg skal forstørre noen av mine egne bilder. Ikke fordi jeg tror jeg er noen mesterfotograf... men noe må jo opp på de veggene! Og siden vi er inne i en god periode med fornyelse så skal jeg bruke drivet til å få gjort dette... tror jeg... best å trykke bestill før jeg ombestemmer meg igjen...