mandag 4. mai 2009
Ferieresearch!
Madeira ser også ut til å være stedet for en mer aktiv ferie enn jeg har lyst på akkurat nå, jeg vil ha en strand å lese bøker på!
Greske øyer er alltid flotte, men fant ikke helt hvilken jeg skulle satse på, lange båtturer for å komme til de mer ukjente øyene eller å satse på turistøyene? Og jeg har hørt veldig mye fint om Palma by på Mallorca - men der så hotellene og strendene en smule slitne ut selv på de glossy katalogbildene.
Etter mye vurdering frem og tilbake så bestemte jeg meg for Kroatia - jeg vet fint lite om landet annet enn at jeg har sett flotte bilder fra byen Split :) Før jeg bestemte meg så forhørte jeg en av kollegaene mine som har vært mye i Kroatia om det er et fint sted å reise til og i følge ham er det bra - så nå skal jeg lese meg opp på det jeg kan finne om et land som er ganske ukjent for meg. Og regner med å booke utflukt til både Split og Dubrovnik, gleder meg allerede!
tirsdag 7. april 2009
Det gikk radig!
lørdag 4. april 2009
Påskemorgen.
Summen av min samlede påskepynting i 2009:
Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal lete opp den esken med påskegreier jeg vet jeg har :) Disse eggene har jeg da kjøpt i år som et bidrag til påskeeggsamlingen min – jeg syns de var litt kule. Påske er ikke min spesialitet akkurat, men man må jo takke for at man får noen ekstra fridager her og der.
Siden dette nesten er interiørblogging må jeg nevne at bildet viser en snurt av de fine gardinene vi fikk til jul og som jeg endelig har fått lagt opp og hengt på plass. Det ble så lyst og sommerlig at det var en fryd :)
Nå skal jeg drikke opp kaffen min, og spise lunsj før jeg skal kaste meg ut i kampen om restene av påskematen på OBS – kan det være at det blir mat igjen til alle? Jeg har mine tvil ;) Men jeg tror jeg må ha litt mat å gå på før jeg kan tørre å gyve løs på køståing og krangling over kvikklunsjer, appelsiner og Toroposer :)