tirsdag 20. november 2007

blogg når ideene tar deg...

De gode bloggideene har en tendens til å dukke opp som et blaff og forsvinne igjen, uten at jeg får trøkka dem ut som innlegg... synd for det hadde vært kjekt å få utløp for litt av tiradene mine.

De siste dagene har det snødd i Trøndelag - riktig så vakker julesnø. Det rekker vel å forsvinne et par ganger før det blir jul men det er nå vakkert når buskene blir hvite av snøen :)








Helga har som vanlig blitt brukt til å ta igjen litt av husarbeid, og å ta litt ekstra her og der sånn at det skal bli pent og rent overalt til jul :) Har ikke kommet noe videre på julegavene - selv om det hadde vært utrolig praktisk å kunne ta dem med nordover når jeg antagelig kommer til å dra i begravelse til min onkel til helga.

En liten tur på Smart Club medførte at to orkideer ble med meg hjem - de var bbbillige :) Ble bare et godkjent bilde av den ene av dem - det er python å fotografere innendørs for tiden pga lyset som mangler:

Nå skal jeg krype opp i stolen og slappe litt av før det blir ny arbeidsdag i morgen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!

Takk for koselig kommentar i bloggen min! Nydelige snøbilder du har tatt, og orkidéen var jo bare lekker!
Ha en fin uke!