tirsdag 6. november 2007

Novemberdag

Jepp, det er november, det snør og sludder om hverandre... inne er det heldigvis godt, varmt og passe travelt.....

Gårsdagen ble brukt til å lage søte små pakker av såpene jeg har støpt, men jeg må nok lage noen flere poser til å ha såpe i... eller kanskje jeg finner noen fine gavepakker? Såpesettet kom med organzaposer med silkebånd på og jeg har laget sorte tags med blomsterstempel i sølv på. På baksiden av dem står det stemplet god jul og "bumerket" jeg har laget meg. Skal ta noen fler bilder i kveld - forhåpentlig blir jeg enig med kameraet mitt om dette med lyset.

Skal støpe opp resten i kveld tror jeg... det var litt koselig å holde på med :) Men jeg tror ikke det blir peeling i alt.. testet den ene såpen i morges og jeg er rett og slett ikke så glad i peelingsåpe ;) Dessuten likte jeg best de som var lysest på farge... men alt er jo erfaring!

Skal tenke litt på om jeg kan finne noen flere ting å støpe i - så prosessen blir litt mer effektiv :)

Magen min er fortsatt ikke helt overbevist om at denne vintertid saken er en god ide... blir fortsatt lunsjsulten en time før klokka sier lunsjtid.

Nei nå må jeg avslutte grubleriene og få gjort noe nyttig§

Ingen kommentarer: