søndag 10. august 2008

Mer dill!

Jeg har dilla igjen! Litt koselig å pirke med noen små prosjekter inne også, og jeg tilstår... har dratt frem noen av julegreiene mine og lagd noen julekort :)

006

005

007

Ikke akkurat stjernekapasitet på bildene, men men. Øverst er det en blanding av Tildaark (som ikke var spesielt bra), ballongark fra Nille. Stempel i gull og Primapynt.

Julekortene er basert på røde ferdige kort fra Ordning & Reda. Har brukt diverse papir med struktur fra pakker jeg fant på Binders, båndet med juletekst er fra Panduro og så er det klippeark fra Karen Marie Klip. Disse ble jeg egentlig ganske fornøyd med - selv om bildet ikke ble det beste!

Pakkelappene er fra Ordning & Reda, med dekorpapir fra Binders. Nissene er Karen Marie Klip, mens snøfnuggene er stanset ut i Bazzil (av en hyggelig dame). Er noe glittergreier som ikke vises så godt på bildet. Bånd fra Panduro og noe gullbånd jeg fant i ene julepyntesken min *fnis*.

Blir fort lei når jeg holder på, men det er trivelig innimellom - hadde det bare ikke blitt et sånt helsikes rot av det!

Ingen kommentarer: