onsdag 30. juli 2008

Egentlig er det merkelig...

... hvor satt ut man blir når det er varmt i Norge. For det er ikke noe problem med 35 grader når man befinner seg på en øy i Egeerhavet, men når gradestokken kryper over 20 her hjemme blir man tung, seig og lite blir gjort...

Jeg tror det er tempoet som gjør det... på ferie så har man et annet tempo - ting tar den tid det tar... her hjemme skal man jobbe effektivt både hjemme og på jobb og da er 30 grader slitsomt for hode og kropp. Og husene i Norge er jo bygget for å ta vare på varme så vi får det ekstra varmt inne når det er sol ...

Men denne varmen og sola skal vi leve på i hele vinter når det sludder og regner, knapt med lys og det er kuldegrader - så jeg kvier meg for å klage :)

Kald pepsi max hjelper i alle fall.... masse av det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, og et glass duggkjølig rosevin i kveldingen :-)

Anonym sa...

Jeg tåler ikke varme lenger i det hele tatt, i dag er det bare 27 grader og selv det blir for mye for min kropp. Heldigvis er det ikke stort jeg må gjøre, det blir stort sett å lage mat og vanne.