mandag 11. august 2008

Morgendagens bento!

I lengre tid har jeg sett på alle disse fristende matboksen som det florerer av på nett: bento.

Så her i sommer slo jeg til og kjøpte meg en bentoboks fra Becky and Lolo - en snerten liten sak med kjøleelement til.

Jeg har brukt den litt i sommer, men ble på nytt inspirert av Manne fra Hobbyboden som oppfordret oss til å lage gode matpakker i en tråd på forumet!

Så derfor har jeg lett frem boksen min og fylt den til i morgen - nå står den kaldt i kjøleskapet og bare venter på noen brødskiver som skal legges i før jeg drar i morgen. Kjøleelementet ligger i fryseren og stappes i oppbevaringslommen  før jeg drar. Så her får jeg presentere morgendagens bento, melon, tomat, agurk, minifiskeboller og ost:

bento 002

Jeg skal bli flinkere til å bruke denne for det er en fin måte å få i seg mer frukt og grønt.

For de som vil se noen virkelig bra bentoer og finne masse tips så anbefaler jeg denne bloggen - Lunch in a box. Jeg vil gjerne ha henne som min lunsjpakker!

Ingen kommentarer: