onsdag 24. oktober 2007

Mørketid

Ja da er den her igjen... mørketida... det var helt mørkt da jeg dro på jobb og nå er det fortsatt skymt ute. På trærne henger det en rest av gyldne blader og hagen min har klappet sammen for vinteren... hostaer har blitt gule og flatet ut... liljer står med orange pinner og knopprester som aldri ble til en blomst. En av rosene står med knopper som tørket inn etter frosten, plenen er lang og ukjemma. Men det er sånn det skal være ... nå pakker vi sammen for vinteren både jeg og plantene, og så tjuvstarter vi på våren igjen når kalenderen viser januar :)

Men som en liten trøst i ventetida så tar jeg fram en yndig liten sak fra sommeren 2007:

april 023

Uka har inneholdt lite spennende - prosjektet med å rydde kriker og kroker går videre. Litt hver dag gjør at standarden i heimen gradvis oppgraderes, så får vi se hvor lenge iveren holder.
Venter på både bokpakke og bladpakke som jeg kan bruke til å fordrive tiden med, men posten er rimelig treige for tiden. Men mer kaffe og mer jobb!

Ingen kommentarer: