mandag 29. oktober 2007

Vintertid

Selv om kalenderen og klokka tilsier det så er ikke kroppen min enig i denn vintertidgreia... Klokka 0520 i dag eller som kroppen min vil ha det til: 0620, fem minutter etter at klokka ville ringt vanligvis så var jeg lys våken... så da ble det bare slumring frem til klokka faktisk ringte...

Og nå er det lunsjtid i følge magen, mens klokka bare er 10... og når jeg likevel holder på å beklage meg så kan jeg jo nevne at jeg syns det er tøys å ha lyset om morran\ dagen når jeg likevel er på jobb. Jeg vil ha det på ettermiddagen når det går an å gjøre noe ute!!!

Ja ja... en medium kaffe fra Dromedar holder meg vel oppe ei stund enda :)

I heimen medfører en større ryddeaksjon og omorganisering at det ser værre ut en noen sinne... må vel bli værre før det blir bedre... jeg ønsker meg en søppelkontainer! Som kunne stått en uke der jeg fikk kasta alt jeg kunne tenke meg å kaste.. akk det ville være en luksus!

Ingen kommentarer: