søndag 21. oktober 2007

Tittel ja...

... er ikke så lett å finne på når man skriver om alt og ingenting! I dag tenkte jeg først å skrive om at en av mine favorittartister ble skutt og drept i Sør-Afrika:

http://www.luckydubemusic.com/

Jeg hørte musikken hans først gjennom gubben, og siden har musikken snurret på spilleren hver høst - av en eller annen grunn syns jeg den gjør seg om høsten :) Tragisk at han ble skutt, synd for oss at det ikke kommer flere fine sanger fra den kanten.

Over til noe morsomt - kom over verdens morsomste kakaduevideo fra YouTube - se og flir:

http://www.youtube.com/watch?v=N7IZmRnAo6s

Har fått en bra start i dag på diverse prekære oppgaver i dag - holder på med å gjøre litt sånt som bygger seg opp - vasking av skap etc. været er kjipt fortsatt så det egner seg best med innendørsaktiviteter.

Fikk til og med plantet de sviblene i går - antagelig blomstrer de i februar når jeg er så sein i avtrekken. En av amaryllisene kommer med en blomsterstengel, skal få stå under lyset nede til den begynner å blomstre. Da blir den ikke så slengete forhåpentligvis. Steviaen fikk også en tur ned under lyset - de renner også i vei for meg og trives nok bedre med mer lys.

Nå skal jeg drikke litt pepsi for jeg finner på noe nyttig !

Ingen kommentarer: