lørdag 8. mars 2008

Gratulerer med dagen jenter!

Siden jeg blogger på 8. mars så må jeg starte med å gratulere alle damer med kvinnedagen!

Så over til noe veldig damete (?) interiørblogger. Jeg fant via et spørsmål på et forum en kul blogg som viser forskjellige typer interiør ikke bare shabby chic som de jeg har lest hittil :)

Fant noen poster som jeg likte veldig godt - blant annet dette soverommet i grønt og lilla. Lurer på om jeg skal vurdere sengetøy i auberginefarge og noen grønne puter? Det er fordelen med å male en nøytral gråfarge på soverommet - man kan lett sette til farger som gjør det sprekt. Nå har jeg brunt og hvitt tilbehør der.

Den samme bloggen hadde også en skikkelig artig trapp.

Kjempepraktisk for dem med liten plass og så var den fin!

Men nå må jeg sette i gang - det er planlagt en vask i heimen... kanskje jeg til og med får tatt noen bilder når det er ryddig og rent?

Ingen kommentarer: