onsdag 19. mars 2008

Påskeegg.

Som jeg har nevnt er jeg ikke noen påskepyntfanatiker, men litt har dukket opp gjennom årene.

I år har jeg selvlaget påskepynt på programmet :)

Har prøvd decopage for første gang - litt morsomt å teste ut, men da jeg kom så langt at jeg hadde bestemt meg for å prøve så var jammen alle butikker tom for påskeservietter

Noen "romantiske" egg ble det - disse kan deles og har plass til omtrent et Kinderegg inni ! De små brikkene har jeg heklet for mange år siden - da jeg lærte å hekle av min mor og min farmor.

Resten av "eggesamlingen" er litt variert - forskjellige stilarter kan man si, de over har jeg kjøpt fra Ahlens et år der de hadde mange fine varianter. De er flate i bunnen og står skikkelig.

Til slutt noen vanlige pappegg, det store liker jeg spesielt godt mønsteret på:

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei! Så utrolig flotte egg! Kjempefint.

Hilsen fra landet sa...

Så trivelig arbeid - og nydelig resultat.

Vil gjerne få ønske deg noen kjempefine påskedager! :-)

Elisabeth sa...

Masse lekre egg, blomsteregg er jo et must for oss blomstergale ;)

Anonym sa...

Så flink du er, da! Helt nydelig :-)
mvh Britt Åse