lørdag 5. april 2008

Siden sist...

Dagene går fort for tiden ... får knapt registrert at tiden går, er ikke helt sikker på om det er en god ting eller en dårlig ting...

Men for å gjøre meg ferdig med påsken først - glemte selvsagt kameraet da vi hadde påskeverksted, så alle de kreative eggene som ble lagd der er ikke avbildet desverre. Der var både retro-egg og indiske egg så det er litt kjipt å ikke kunne vise frem.

Disse eggene er de jeg tok med hjem i alle fall - flere blomsteregg:

Og her er det gule egget fra forrige innlegg ferdig:

Påsken forøvrig ble brukt til å male gamle kontoret - det er nå lysegrått. Er ikke helt ferdig med å gå gjennom skuffer og skap der inne enda - skal ha en total gjennomgang av skrotet som har samlet seg der. Men nye hvite gardiner er kjøpt inn - hvitt pledd og hvitt putetrekk, bilder kommer kanskje når jeg er ferdig med å rydde opp.

Kan ikke skjønne meg på alle som ser ut til å male hus hver uke - enten det ene eller det andre... jeg syns maling er pyton kjedelig! Griseri blir det av det også... skitne koster og brett, så selv om vi har noen gule rom som jeg fikk lyst til å male helt lyse så blir det ikke særlig aktuelt med det første. Stua skulle sikkert vært malt opp igjen - i samme farge som før men det får bare våge seg.

Skal svinge kosten utendørs i sommer heller - få malt muren som absolutt trenger å shines! Der skal jeg ikke bruke tape i alle fall så noe er da bedre enn sånt innendørsfikkel.

Ellers så smelter det her... kan nok tenkes at jeg går en tur ut for å hjelpe snøen med å smelte i løpet av helga... i alle fall hvis været holder seg fint :)

Et glass med Pepsi Max til så er det oppvaskmaskina som skal til pers... vi skrivast!

Ingen kommentarer: