fredag 18. april 2008

Ukene flyr!

Tiden går så fort at jeg knapt rekker å registrere det... nå er det snart helg igjen og april tikker ubønnhørlig mot slutten!

Det ser ut som at vi går inn i helgen med regn - men det er ok temperatur så i dag dro jeg frem min nye sommerjakke, den settes nå i drift :)

Vi har for tiden den "store elektrisk døden" i heimen. PC'en min krasja... oppvaskmaskina sto med ett og bare blinket til meg... tørketrommelen har en vrider som ikke virker lengre med det resultat at vi må slå av og på med kontakten, og vi kun har ett program... varmepumpen vil bare blåse kald luft... og varmtvannstanken lekker igjen etter at den ble fikset her tidligere i vinter...

Jeg føler kontoen har et sluk i bunnen... man kan hive inn penger men de fyker like fort ut igjen :)

Vel.. vi fikk fiksa oppvaskmaskina - for en relativt rimelig penge. Sist noen skulle fikse den så venta vi 9 uker på hjemmebesøk og mannen kom og trykket inn noen knapper og vips gikk den igjen. Denne gangen leverte vi på service - da tok det to arbeidsdager og kosta 900,- men det er lite for å bevare freden i heimen.

Har ikke orka å se på PC'en enda - den virker, men alle programmer må installeres på nytt,og det er en elendig jobb... ny varmtvannstank må vi nok ha, og jeg skal se om jeg kan finne resevedeler til tørketrommelen...

Aldri et kjedelig øyeblikk som innehaver av hus og heim ;)

God helg!

Ingen kommentarer: