lørdag 26. april 2008

Inspirasjon.

Hobbyboden la Elin inn en utfordring på å lage kort etter en mal som hun hadde lagt ut. Jeg fikk så lyst til å prøve meg på denne at jeg begynte å lage kort i går kveld :) Det var et skikkelig morsomt kort i en orginal fasong - så jeg har så langt laget to og holder på med det tredje!

Fikk også prøvd ut de nye stemplene fra Papirgleder - tekststempler er kjempemorsomt!

Her er det første jeg lagde, papir og bånd fra Panduro, stempler fra Papirgleder - strever litt med limet men har fått gode tips på Hobbyboden som jeg skal prøve meg på:

Det neste kortet er laget av samme materialer, men i litt andre fargetoner :

Takk for kjempekul utfordring, Elin!

2 kommentarer:

Emmeline sa...

Så gøye kort, kjempefine. Nå har jeg faktisk vært innom Hobbyboden som alle snakker om...og meldte meg inn med det samme, der var det jo bare knallflotte tips om alt i hele verden?? Takk for at du skrev om dette nettstedet, har hørt om det før men ikke vært på besøk. KJEKT!!!

Jeg er faktisk på en liten takkerunde, for å si tusen takk for varmende ord på ettårsdagen for bloggen min. For å si det sånn så har jeg funnet ut at dette tar mye tid, men JAMMEN er det koselig. Oppdager den ene koselige siden etter den andre, og blir så inspirert og imponert!!

Ønsker deg en fortsatt deilig lørdagskveld, og en god helg!

Anonym sa...

Flinke folk som holder på med sånne pirketing. Kjempefine kort, -de blir nok glade de som får dem :-)
mvh Britt Åse